Project omschrijving

KIDSWEEK.

Een krant speciaal voor kinderen die alles willen weten wat er in de wereld gebeurt. Dat is Kidsweek. In deze weekkrant staan de belangrijkste nieuwsonderwerpen uit binnen en buitenland. Verder staat Kidsweek boordevol sport- en dierennieuws, weetjes, quizzen, moppen, puzzel, prijsvragen. Positief en begrijpelijk uitgelegd, zodat het past bij de belevingswereld van kinderen van 7-12 jaar.

En stiekem is de krant ook heel leuk voor volwassenen!

Kidsweek heeft zeer aantrekkelijke aanbiedingen zoals ’10 weken proberen voor slechts €10‘. En deze proefabonnementen worden zeer goed verkocht via direct mail. Voor deze acties heeft Braincandy de direct mail campagne ontwikkeld met een aantrekkelijke vormgeving en wervende brieftekst. In combinatie met een goed en gesegmenteerd databestand wordt een hoge respons behaald. Dit soort acties lenen zich perfect voor direct mail.

www.kidsweek.nl

9 oktober 2017

Cases Braincandy: KidsWeek logo

HOE KUNNEN WE HELPEN?

    Meer leden, klanten of donateurs werven?

    Zet dan direct mail als marketingkanaal in. Bij Braincandy vertalen we jouw propositie naar een onweerstaanbare aanbieding en we adviseren je over het gebruik van data en segmentatie. Dit, in combinatie met aantrekkelijke vormgeving, vormt een overtuigende direct mail campagne. Voor zo’n campagne zit je goed bij Braincandy.

    NEEM CONTACT OP

    Deel deze case!

    Bekijk meer cases: