Project omschrijving

MAKE-A-WISH.

Make-A-Wish Foundation (voorheen Stichting Doe een Wens) is actief in meer dan 37 landen waaronder Nederland. De stichting vervult de allerliefste wensen van kinderen met een levensbedreigende ziekte. Daarvoor zijn ze aangewezen op donaties van particulieren en sponsoren. In Nederland vervullen zij ieder jaar ruim 500 liefste wensen van kinderen en jongeren tussen 3 en 18 jaar. Deze mooie organisatie draait op de kracht van ontelbaar veel vrijwilligers, dat is heel bijzonder.

Deze nobele stichting groeit hard en heel veel mensen zijn betrokken bij het werk van Make-A-Wish. Maar ze hebben ook donaties nodig. Een wens tot in de puntjes verzorgen is een kostbare zaak. Voor Make-A-Wish heeft Braincandy een wervende direct mail campagne van grote omvang verzorgt. Het succes ervan wordt bepaald door de respons en de life-time value van de donateur.

www.makeawishnederland.org

19 februari 2018

Case Braincandy: Stichting Make-A-Wish direct mail
Case Braincandy: Stichting Make-A-Wish direct mail
Case Braincandy: Stichting Make-A-Wish direct mail

Succesvol werven via direct mail?

Vraag Braincandy gerust het hemd van het lijf. Naast wervende campagnes ontwikkelen we ook campagnes voor heractivering, retentie, contributies, verkoop en acties, projecten, bedrijfscommunicatie, enzovoorts. Elke campagne heeft zo zijn eigen insteek en kent zijn eigen doelstellingen. Betrek ons bij de doelstellingen van jouw organisatie en neem vandaag nog contact op.

NEEM CONTACT OP

Lees ook:

VRAGEN?
NEEM CONTACT OP.