Project omschrijving

MARENTE.

Marente heeft een belangrijke rol in de zorg en ondersteuning aan ouderen en kwetsbaren in de Duin- en Bollenstreek, Oegstgeest, Voorschoten en Leiden. Zij ondersteunt mensen om zo lang mogelijk zelfstandig te blijven wonen en leven en biedt hulp bij revalidatie en herstel na een behandeling. En voor de meest kwetsbare ouderen biedt Marente verblijf, zorg en behandeling. Bij Marente werken mensen met een roeping: de zorgzame en vriendelijke houding is merkbaar in de hele organisatie.

Het lidmaatschap van Marente zit boordevol voordelen en dat hebben we vertaald in een aantrekkelijke propositie. Marente heeft voor het eerst een direct mail campagne ingezet met gesegmenteerde data. En middels een extra antwoordkaart voor buren, vrienden en familie is het bereik vele maler groter geweest. In totaal hebben we een respons van bijna 6% gerealiseerd. Een resultaat waar ze zeer tevreden over zijn en waardoor ze overtuigd zijn geraakt van direct mail als succesvol marketingkanaal.

www.marente.nl

22 maart 2019

Case Braincandy: Marente direct mail
Case Braincandy: Marente direct mail
Case Braincandy: Marente direct mail

Ledenwerving middels direct mail.

Wij denken van wel. Direct mail komt keer op keer succesvol uit de bus als medium voor leden-, klanten- en donateurswerving. En wilt u dit kanaal nu echt goed inzetten, dan neemt u contact op met Braincandy. Wij kennen alle ins&outs van direct mail en kunnen als geen ander een succesvolle direct mail campagne voor u opzetten en uitvoeren.

NEEM CONTACT OP

Lees ook:

VRAGEN?
NEEM CONTACT OP.