Project omschrijving

NATUURPUNT.

Deze Belgische vrijwilligersvereniging zorgt voor de bescherming van kwetsbare en bedreigde natuur in Vlaanderen. Met meer dan 6.000 vrijwilligers, georganiseerd in 160 lokale afdelingen, beheert de vereniging meer dan 22.000 hectare Vlaamse natuur in 500 verschillende natuurgebieden. De vereniging is de grootste en misschien ook wel de meest ambitieuze natuurorganisatie in Vlaanderen.

Naast een enorm ledenbestand heeft Natuurpunt ook een loyale achterban van donateurs. Voor hen verzorgt Braincandy periodiek de direct mail campagnes. Hierbij wordt er diep gesegmenteerd op regio en met een stevig staaltje variabel data printen weten we de donateurs in woord en beeld te boeien met de ontwikkelingen in hun eigen regio. Geen eenheidsworst, maar een relevante en gepersonaliseerde boodschap van een betrokken organisatie.

www.natuurpunt.be

15 december 2018

Cases Braincandy: Natuurpunt direct mail
Cases Braincandy: Natuurpunt direct mail
Cases Braincandy: Natuurpunt direct mail

Direct mail succesvol inzetten? Dat kan met VDP (Variable Data Printing)!

Wil jij ook weten hoe je Variable Data Printing toepast op je direct mail campagne en daarmee een hogere conversie krijgt? Maak dan een afspraak met Braincandy. Wij kunnen je adviseren over de mogelijkheden aan de hand van fysieke voorbeelden. Met Braincandy maakt jij jouw boodschap persoonlijk.

NEEM CONTACT OP

Lees ook:

VRAGEN?
NEEM CONTACT OP.