Project omschrijving

VAN DEN BOSCH & FIKKERT.

Al bijna 90 jaar is Drukkerij Van den Bosch & Fikkert specialist op het gebied van vellenoffset voor labels, etiketten en verpakkingsdrukwerk. Drukkerij Van den Bosch & Fikkert is een middelgrote drukkerij in het oosten van Nederland en werkt voor zowel Nederlandse, Duitse als Belgische opdrachtgevers. Hun drukwerk wordt voornamelijk toegepast in de beverage, food, non food, petfood, tuinbouw, bloemteelt en inflight service industrie. Jij hebt ongetwijfeld al eens een product afkomstig van deze drukkerij in handen gehad.

Website

De initiële wens was een nieuwe website, want de oude website kon echt niet meer. Helemaal mee eens. De oude website was al 10 jaar oud en vertelde met een knipoog het verhaal over druksvondst (drug=druk) in Almelo. Destijds leuk, maar de grap was inmiddels achterhaald en paste ook niet meer bij het levendige bedrijf dat het nu is. Een nieuwe website die de professionaliteit en innovativiteit van de organisatie laat zien was de wens. En dat hebben we gemaakt. We hebben onze fotograaf naar Almelo gestuurd voor een mooie beeldbank en onze tekstschrijver heeft teksten geschreven die passen bij het team en bij de techniek.

Huisstijl

En toen stuitten we op de huisstijl. Het logo was gedateerd, maar je wilt de kenmerkende eigenschappen niet zomaar overboord gooien. Dus stelden we een restyling voor. En dat is zeer goed gelukt vinden wij. Een nieuw, fris en krachtig logo was het resultaat.

Bedrijfskleding

En als we dan toch bezig zijn, dan ook intern doorvoeren. Of zoals de directeur van het bedrijf zegt:  “Als je iets doet, dan moet je het goed doen”. En dat is ook waar Drukkerij Van den Bosch & Fikkert voor staat: no nonsense, aanpakken en kwaliteit.

E-mail campagne

Trots als een pauw, wilden ze de nieuwe website direct bij de kanten onder de aandacht brengen. En terecht. We hebben een e-mail campagne opgemaakt en naar een kleine 2.000 relaties gestuurd. In dezelfde week kwamen daar direct al 2 nieuwe aanvragen uit.

www.boschfikkert.nl

1 oktober 2019

Cases Braincandy: Drukkerij Van den Bosch & Fikkert nieuw logo

Bedrijf in een nieuw jasje

Hoe zien anderen jouw bedrijf? Komt dat imago overeen met wie jullie echt zijn? Of is het imago wat stoffig geworden en is het tijd voor een frisse wind? Dat kunnen wij realiseren. Van een nieuwe website met alles erop en eraan tot en met de berichtgeving via dm campagne en e-mail campagne naar klanten en leveranciers. En die nieuwe jas is niet alleen aantrekkelijk voor de buitenwereld, het doet ook wat met het trots van de interne mens, de collega’s.

NEEM CONTACT OP

Lees ook:

VRAGEN?
NEEM CONTACT OP.