Marketing

MARKETING

Investeer jij in marketing? Dan haal je het beste resultaat met totaalcommunicatie. Hierbij gaat het niet zozeer om ‘veel’, maar om de ‘juiste’ communicatie. Dat klinkt logisch, maar in de realiteit gaat dit niet altijd volgens plan. Versnippering en verarming van communicatie is dan het gevolg.

Totaalcommunicatie toegepast

Totaalcommunicatie vertalen we in crossmediale campagnes die vele malen effectiever zijn dan single- en multimediale campagnes. Crossmediale campagnes zorgen voor een grotere herinnering en herkenning van het merk, hebben een positievere invloed op de houding en het gedrag van consumenten en zorgen voor meer betrokkenheid onder klanten.
Bij Braincandy zijn deze campagnes relevant, merkversterkend en bovenal resultaatgericht.

De kracht van crossmedia

De kracht van crossmediale communicatie zit in het optimaal benutten van de kwaliteiten van de afzonderlijke media. Bijvoorbeeld door segmenteren, storytelling en het divers belichten van de boodschap. Elke medium voegt op zijn wijze iets nieuws toe waardoor de boodschap interessant blijft voor de consument.
Daarnaast gaan consumenten er onbewust vanuit dat merken en producten goed zijn wanneer de organisatie zichtbaar heeft geïnvesteerd in promotie.

Ben jij tevreden over de marketingresultaten van jouw organisatie?
Of kan dat beter? Misschien zelfs wel veel beter?
Dan is Braincandy relevant voor jou!