DIGITAAL.
Digitale marketing is een verzamelterm voor alle marketingvormen die niet tastbaar zijn. Digitale Marketing wordt vaak nog vertaald naar online marketing, maar dat is niet geheel juist. Narrowcasting is bijvoorbeeld een vorm van een digitale marketingtoepassing dat niets met online marketing te maken heeft. In die zin is het misschien ook een beetje verkeerd om over digitale marketing te spreken, aangezien het ‘digitale’ element slechts de vorm betreft en niet het medium. We spreken immers ook niet over ‘drukwerk marketing’, maar wel over ‘huis-aan-huis verspreiding’ en ‘flyeren’.
Kortweg kunnen we stellen dat de kanalen die deel uitmaken van digitale marketing, alle kanalen zijn met een digitale basis.
Digitale basis
Een aantal media kanalen met een digitale basis zijn:
- website/-shop
- sociale media
- online adverteren
- e-mail marketing
- e-magazines
- sms
- billboards
- video
- drone
DE VOORDELEN
Zoals aangegeven zien wij digitale marketing niet als instrument, maar als een digitale drager die je op verschillende media kunt inzetten. De digitale creatie voor tal van digitale media kan Braincandy verzorgen. Zo borgen we één corporate identity.
- Digitale dragers zijn multi-inzetbaar
- Creatie, uitvoering en media inzet onder één dak
Wil jij een crossmediale campagne opzetten en wil je dat jouw digitale dragers op elkaar afgestemd zijn? Schakel dan een bureau zoals Braincandy in. Wij zorgen voor de creatie en uitvoering conform de specificaties van het mediakanaal.