E-MAIL MARKETING.
E-mail Marketing is meer dan het verzenden van digitale nieuwsbrieven. Via E-mail Marketing is het eenvoudig om geïnteresseerden op de hoogte te houden van de laatste nieuwtjes, ontwikkelingen en aanbiedingen van jouw bedrijf. Bovendien draagt E-mail Marketing bij aan je naamsbekendheid en kun je werken aan een gewenst imago en klant loyaliteit. We kunnen drie doelen onderscheiden: 1) nieuwe klanten werven, 2) bestaande klanten overtuigen, 3) relatiebeheer.
E-mail is een kanaal voor respons en conversie. Met een e-mail campagne zorg je voor verkeer naar jouw website en werk je aan verhoging van de conversie.
Pluspunten e-mailmarketing
De grote pluspunten van E-mail Marketing zijn:
- Lage kosten
- Efficiënt (resultaten zijn meetbaar)
- Segmentatie (leeftijd, demografisch, verjaardag, etc.)
- Personalisatie (data over bestelgeschiedenis, aankoopgedrag, etc.)
- Krachtig in combinatie met social media advertising en display advertising
E-mail campagne
Braincandy verzorgt de hele e-mail campagne. Vanaf de doelstelling van de campagne tot en met het ontwerp van de e-mail en de extra landingspagina’s op je website.
DE VOORDELEN
E-mail Marketing is een mooi kanaal om klanten te werven, betrekken, overtuigen en te binden.
- Maakt van een bestaande klant een meer rendabele klant
- Vergroot kans op conversie
- ROI zeer goed meetbaar
Wil jij E-mail Marketing inzetten voor jouw bedrijf? Ben je benieuwd wat ons advies is? Neem contact op!
BEKIJK OOK
VRAGEN?
NEEM CONTACT OP.
- Postbus 76
5420 AB Gemert