E-MAIL MARKETING.
E-mail Marketing is meer dan het verzenden van digitale nieuwsbrieven. Via E-mail Marketing is het eenvoudig om geïnteresseerden op de hoogte te houden van de laatste nieuwtjes, ontwikkelingen en aanbiedingen van jouw bedrijf. Bovendien draagt E-mail Marketing bij aan je naamsbekendheid en kun je werken aan een gewenst imago en klant loyaliteit. We kunnen drie doelen onderscheiden: 1) nieuwe klanten werven, 2) bestaande klanten overtuigen, 3) relatiebeheer.
E-mail is een kanaal voor respons en conversie. Met een e-mail campagne zorg je voor verkeer naar jouw website en werk je aan verhoging van de conversie.
5 Pluspunten van e-mailmarketing
De grote pluspunten van E-mail Marketing zijn:
- Lage kosten
- Efficiënt (resultaten zijn meetbaar)
- Segmentatie (leeftijd, demografisch, verjaardag, etc.)
- Personalisatie (data over bestelgeschiedenis, aankoopgedrag, etc.)
- Krachtig in combinatie met social media advertising en display advertising
E-mail campagne
Braincandy verzorgt de hele e-mail campagne. Vanaf de doelstelling van de campagne tot en met het ontwerp van de e-mail en de extra landingspagina’s op je website.
DE VOORDELEN
E-mail Marketing is een mooi kanaal om klanten te werven, betrekken, overtuigen en te binden.
- Maakt van een bestaande klant een meer rendabele klant
- Vergroot kans op conversie
- ROI zeer goed meetbaar
Wil jij E-mail Marketing inzetten voor jouw bedrijf? Ben je benieuwd wat ons advies is? Neem contact op!
BEKIJK OOK
LEES ONZE BLOG.
Een WordPress website onderhouden. Hoe doe je dat?
Een WordPress website onderhouden. Hoe doe je dat? Oude of nieuwe websites, website met een aangeschaft thema en ook custom-made websites. Allemaal hebben ze website onderhoud nodig. [...]
Een complete gids: Voordelen van zoekmachine adverteren voor kleine bedrijven
Groot of klein, vrijwel elke ondernemer heeft behoefte aan online marketing. Voor sommigen is het hun enige verkoopkanaal, anderen zetten online marketing in voor hun branding strategie. Maar omdat online marketing een gespecialiseerd, technisch uitdagend en vooral divers vakgebied is, is het voor kleine ondernemers lastig te bepalen wat voor hun de beste toepassing is en welke investering daarbij hoort. In dit artikel probeer ik een volledig overzicht te maken van de voordelen van zoekmachine adverteren voor kleinere bedrijven.
Korte samenvatting over landingspagina optimalisatie
Bezoekers leiden naar je landingspagina is belangrijk, maar je landingspagina zo optimaliseren dat je ook alles uit deze bezoekers haalt is evenzo belangrijk. We geven je een korte samenvatting en tips over landingspagina optimalisatie waarmee je jouw bezoekers aanzet tot actie.