CROSSMEDIA.
Investeer jij in marketing? Dan haal je het beste resultaat met totaalcommunicatie. Hierbij gaat het niet zozeer om ‘veel’, maar om de ‘juiste’ communicatie. Dat klinkt logisch, maar in de realiteit gaat dit niet altijd volgens plan. Versnippering en verarming van communicatie is dan het gevolg.
Totaalcommunicatie toegepast
Totaalcommunicatie vertalen we in crossmediale campagnes die vele malen effectiever zijn dan single- en multimediale campagnes. Crossmediale campagnes zorgen voor een grotere herinnering en herkenning van het merk, hebben een positievere invloed op de houding en het gedrag van consumenten en zorgen voor meer betrokkenheid onder klanten.
Bij Braincandy zijn deze campagnes relevant, merkversterkend en bovenal resultaatgericht.
De kracht van crossmedia
De kracht van crossmediale communicatie zit in het optimaal benutten van de kwaliteiten van de afzonderlijke media. Bijvoorbeeld door segmenteren, storytelling en het divers belichten van de boodschap. Elke medium voegt op zijn wijze iets nieuws toe waardoor de boodschap interessant blijft voor de consument.
Daarnaast gaan consumenten er onbewust vanuit dat merken en producten goed zijn wanneer de organisatie zichtbaar heeft geïnvesteerd in promotie.
DE VOORDELEN
Een crossmediale aanpak in je marketing geeft ontzettend veel voordelen. De kracht van herhaling is zeer van toepassing bij crossmediale campagnes.
- Grootste kans om gezien te worden
- Creëren van beleving en interactie bij publiek
- Herhaling van de boodschap vergroot naamsbekendheid en bevordert conversie
Ben jij tevreden over de marketingresultaten van jouw organisatie? Of kan dat beter? Misschien zelfs wel veel beter? Dan is Braincandy relevant voor jou!
BEKIJK OOK
LEES ONZE BLOG.
Subsidie Mijn Digitale Zaak
Subsidie 'Mijn Digitale Zaak' Heb jij plannen voor een (nieuwe) website of webshop? Wil je beter gevonden worden in Google? Of liggen er andere digitale marketingvraagstukken? Braincandy [...]
Een WordPress website onderhouden. Hoe doe je dat?
Een WordPress website onderhouden. Hoe doe je dat? Oude of nieuwe websites, website met een aangeschaft thema en ook custom-made websites. Allemaal hebben ze website onderhoud nodig. [...]
Een complete gids: Voordelen van zoekmachine adverteren voor kleine bedrijven
Een complete gids: Voordelen van zoekmachine adverteren voor kleine bedrijven Groot of klein, vrijwel elke ondernemer heeft behoefte aan online marketing en met name zoekmachine adverteren. Voor [...]