SOCIAL MEDIA ADVERTISING.
Social Media Advertising betreft het adverteren op Social Media kanalen zoals Facebook, Instagram, Tiktok en Pinterest. Via Social Media kunnen we je doelgroep gericht tageten op demografie, geografie en interesses. En via jouw doelgroep kunnen we weer andere mensen benaderen en zo je bereik vergroten. Bovendien genereren we relevant verkeer naar je website waar ze kunnen converteren. Tot slot werk je met Social Media enorm aan je merkbekenheid én imago.
Doelstellingen Social Media Advertising
Social Media Advertising is super geschikt voor je branding- en salesdoelstellingen. De meest voorkomende doelstellingen zijn:
- Vergroten van naamsbekendheid
- Verbeteren imago
- Verhogen van bezoekers naar je website
- Online verkoop
DE VOORDELEN
Social Media is het kanaal voor engagement met je doelgroep. Direct contact op de momenten wanneer jouw klant op Facebook, Instagram of Pinterest zit. En met goede content creëren we een unieke merkbeleving voor jouw bedrijf!
- Relevant verkeer naar je website
- Verbeteren imago
- Online marketing doelstellingen extra stimuleren
Wil jij constructief met Social Media aan de slag zodat doelstellingen gedefinieerd én behaald worden? Betrek dan Braincandy voor een betere spin-off.
BEKIJK OOK
LEES ONZE BLOG.
Conversies meten met Google Tag Manager
Google Tag Manager is een systeem waarbij je kunt zien hoe vaak er een conversie op de website is geweest. Bijvoorbeeld het aantal klikken op een telefoonnummer en het aantal contactformulieren dat is verzonden. Dit is handig omdat je kunt meten hoe interessant je webpagina of Google Ads campagne is en je kunt bijsturen.
Pagespeed belangrijk voor Google ranking
Pagespeed is een belangrijke factor voor je website ranking en draagt enorm bij aan een hogere positie in de Google zoekresultaten. Pagespeed is onderdeel van onze SEO werkzaamheden waarmee we jouw website optimaliseren en hoog in Google krijgen.
Hoe SEO en SEA elkaar versterken
Voor een optimaal resultaat van jouw vindbaarheid in de zoekmachines, adviseren we SEO en SEA tegelijk in te zetten. De reden daarvoor is het voordeel dat Google biedt wanneer beide activiteiten naast elkaar worden uitgevoerd.