OUT-OF-HOME.
OOH betekent Out-of-Home en wordt ook wel outdoor reclame genoemd. Dit zijn reclame uitingen die buitenshuis zijn geplaatst op plaatsen waar veel passanten zijn. Veel Out-of-Home reclame uitingen zijn grafisch, zoals posters en reclameborden. Sinds de laatste jaren is ook Digital Out-of-Home steeds meer in opkomst.
Out-of-Home reclamevormen
De traditionele vorm van Out-of-Home reclame uitingen kom je overal tegen. De meest bekende vormen zijn:
- Bus bestickering
- Abri posters
- Billboards
- Driehoeksborden naast de wegen
Lees op de pagina Digital Out-of-Home en Sign meer over andere vormen van outdoor reclame.
Doel OOH
Out-of-Home reclame is erop gericht om naamsbekendheid te genereren of een campagne onder de aandacht te brengen. Het valt onder de categorie ‘above the line’. Dat is een verzamelnaam voor marketingactiviteiten die gericht zijn op een groot publiek. Bijvoorbeeld via de tv, radio en in dagbladen.
DE VOORDELEN
Met Out-of-Home reclame uitingen bereik je een grote groep mensen en vergroot je aanzienlijk je naamsbekendheid.
- Vergroten naamsbekendhheid
- Relatief goed meetbaar en beheersbaar
- Ondersteunend aan marketingcampagnes
Wil je weten welke Out-of-Home reclame uitingen jij kunt inzetten en wat de kosten zijn? Vraag het Braincandy!
BEKIJK OOK
LEES ONZE BLOG.
Subsidie Mijn Digitale Zaak
Subsidie 'Mijn Digitale Zaak' Heb jij plannen voor een (nieuwe) website of webshop? Wil je beter gevonden worden in Google? Of liggen er andere digitale marketingvraagstukken? Braincandy [...]
Een WordPress website onderhouden. Hoe doe je dat?
Een WordPress website onderhouden. Hoe doe je dat? Oude of nieuwe websites, website met een aangeschaft thema en ook custom-made websites. Allemaal hebben ze website onderhoud nodig. [...]
Een complete gids: Voordelen van zoekmachine adverteren voor kleine bedrijven
Een complete gids: Voordelen van zoekmachine adverteren voor kleine bedrijven Groot of klein, vrijwel elke ondernemer heeft behoefte aan online marketing en met name zoekmachine adverteren. Voor [...]