Subsidie Mijn Digitale Zaak
Subsidie 'Mijn Digitale Zaak' Heb jij plannen voor een (nieuwe) website of webshop? Wil je beter gevonden worden in Google? Of liggen er andere digitale marketingvraagstukken? Braincandy [...]
Een WordPress website onderhouden. Hoe doe je dat?
Een WordPress website onderhouden. Hoe doe je dat? Oude of nieuwe websites, website met een aangeschaft thema en ook custom-made websites. Allemaal hebben ze website onderhoud nodig. [...]
Een complete gids: Voordelen van zoekmachine adverteren voor kleine bedrijven
Een complete gids: Voordelen van zoekmachine adverteren voor kleine bedrijven Groot of klein, vrijwel elke ondernemer heeft behoefte aan online marketing en met name zoekmachine adverteren. Voor [...]
Korte samenvatting over landingspagina optimalisatie
Bezoekers leiden naar je landingspagina is belangrijk, maar je landingspagina zo optimaliseren dat je ook alles uit deze bezoekers haalt is evenzo belangrijk. We geven je een korte samenvatting en tips over landingspagina optimalisatie waarmee je jouw bezoekers aanzet tot actie.
Top 10 voordelen van een zoekfunctie op je website
Je kent het wel: dat zoekveld met vergrootglas rechtsboven op een webpagina. Dat is de zoekfunctie van de website en is superhandig voor gebruikers én voor de website eigenaar.
Top 10 Dynamische Web Development Trends in 2021
Een robuuste online aanwezigheid vergroot het bereik aan talloze prospects over de hele wereld. Om een hogere positie in zoekmachines te bereiken en te behouden, moet je meegaan met de voortdurende trends in web development.
Wat is het verschil tussen conversiepagina en landingspagina?
We krijgen vaak vragen over conversiepagina's en landingspagina's en de termen worden ook veel door elkaar gebruikt. Maar wat is het verschil tussen een conversiepagina en een landingspagina? En is er überhaupt een verschil?
Marketing: strategie, analyse en uitvoering
Een marketing strategie is onontbeerlijk voor een goede campagne. Een strategie begint met een doelstelling en eindigt in een concreet plan van aanpak. We bepalen wat we willen bereiken en met welke marketingkanalen we gaan werken.