Out-of-Home

OUT-OF-HOME.

OOH betekent Out-of-Home en wordt ook wel outdoor reclame genoemd. Dit zijn reclame uitingen die buitenshuis zijn geplaatst op plaatsen waar veel passanten zijn. Veel Out-of-Home reclame uitingen zijn grafisch, zoals posters en reclameborden. Sinds de laatste jaren is ook Digital Out-of-Home steeds meer in opkomst.

Out-of-Home reclamevormen

De traditionele vorm van Out-of-Home reclame uitingen kom je overal tegen. De meest bekende vormen zijn:

  • Bus bestickering
  • Abri posters
  • Billboards
  • Driehoeksborden naast de wegen

Lees op de pagina Digital Out-of-Home en Sign meer over andere vormen van outdoor reclame.

Doel OOH

Out-of-Home reclame is erop gericht om naamsbekendheid te genereren of een campagne onder de aandacht te brengen. Het valt onder de categorie ‘above the line’. Dat is een verzamelnaam voor marketingactiviteiten die gericht zijn op een groot publiek. Bijvoorbeeld via de tv, radio en in dagbladen.

DE VOORDELEN

Met Out-of-Home reclame uitingen bereik je een grote groep mensen en vergroot je aanzienlijk je naamsbekendheid.

  • Vergroten naamsbekendhheid
  • Relatief goed meetbaar en beheersbaar
  • Ondersteunend aan marketingcampagnes

Wil je weten welke Out-of-Home reclame uitingen jij kunt inzetten en wat de kosten zijn? Vraag het Braincandy!

BEKIJK OOK

LEES ONZE BLOG.

Ga naar de bovenkant