Huisstijl ontwikkeling

HUISSTIJL ONTWIKKELING.

Een goede huisstijl is de basis van herkenning en geeft vertrouwen. Met het logo als uitgangspunt bepalen we het kleurgebruik, de typografie en de vormelementen, om zo een compleet eigen stijl te ontwikkelen. Deze stijl voeren we vervolgens door in de basis huisstijldragers zoals brief- en facturatiepapier, visitekaartjes, enveloppen en promotiemateriaal.

Toepasbare vormgeving

Bij het ontwikkelen van een huisstijl wordt er rekening gehouden met jouw wensen en – niet geheel onbelangrijk – de verwachtingen van jouw klanten én de verschillende toepassingen. Een mooi logo is namelijk niet altijd even geschikt. Zo kunnen sierlijke letters en lichte kleuren onduidelijk zijn op gevels en passen moderne en hippe stijlen niet bij organisaties in de dienstverlenende sector.

Corporate identity

Ter voltooiing van de corporate identity voeren we de huisstijl door in de website, email handtekening, sociale profielen en document opmaak.

Restyling van bestaande huisstijl

Een restyling van de bestaande huisstijl, met behoud van kenmerkende eigenschappen, is een zeer goed alternatief voor organisaties die al langer bestaan en een vertrouwd imago hebben opgebouwd. Deze organisaties vinden het belangrijk dat hun klanten zich kunnen blijven identificeren met het bedrijf. Bekijk deze twee voorbeelden:

Restyling oud logo Nieuw Leven logo
Restyling nieuw logo Nieuw Leven Facility Groep logo
restyling oud logo drukkerij Van den Bosch & Fikkert
Restyling nieuw logo Drukkerij Van den Bosch & Fikkert logo

DE VOORDELEN

Een goede huisstijl is pas goed wanneer deze de sterke punten van de organisatie tonen, opvalt bij jouw klanten en inzetbaar is op verschillende kanalen zoals een reclamebord, op de website, op drukwerk, etc.

  • Herkenning en vertrouwen bij klanten
  • Toepasbaar op uiteenlopende kanalen, van web tot en met druk en sign

Is jouw huidige huisstijl aan vervanging toe? We denken graag met je mee.

BEKIJK OOK

LEES ONZE BLOG.

Ga naar de bovenkant