SIGN.
Wat is sign? Sign is een verzamelnaam voor een groot assortiment presentatie- en promotiematerialen die doorgaans vast gemonteerd zijn. Met ‘vast’ wordt bedoeld dat het niet tijdelijk van aard is (zoals tijdelijke abri posters in een bushokje). Veel Sign producten zijn driedimensionaal en zijn gemaakt van materialen zoals kunststof, aluminium, ijzer, glas en hout.
Soorten Sign
De meest bekende Sign producten zijn:
- Gevelreclame
- Autoreclame (belettering, carwrapping)
- Lichtreclame
- Bewegwijzering
- Wandreclame (bv stickers, letters of plaatmateriaal op muren)
- Raamfolie
- Vlaggen en banieren
- Beurs stands
Vanwege de grafische achtergrond van Braincandy en ons grote netwerk worden we vaak gevraagd om Sign producten te verzorgen. En dat doen we naar wens. We kijken naar alternatieven in vorm en materiaal, kwaliteit en duurzaamheid en we bieden de beste prijs.
Waarom Sign
Sign is meer dan een eenmalige actie. Het is een onderdeel van je branding strategie. Het presenteert je corporate identity. En de meeste Sign producten zijn niet 1-2-3 vervangbaar. De uiting moet dus zeer goed aansluiten bij jouw gewenste bedrijfsimago en voor lange tijd relevant zijn.
Net zoals een website zeer belangrijk is om je klanten te informeren over jouw product en dienst, zo zijn Sign producten belangrijk voor jouw bedrijf om zich te presenteren. Een plaatje en imago bij een bedrijfsnaam. En je wilt uiteraard dat je klanten je zien en herkennen.
DE VOORDELEN
Sign producten dragen zeer goed bij aan het gewenste imago voor jouw organisatie. Niet alleen het type product, maar ook de vormgeving is daarbij van belang.
- Advies over vormgeving en toepassing
- Advies en keuze in materiaal en alternatieven (duurzaamheid, prijs)
- Belangrijk onderdeel branding strategie
Wil je een nieuw reclamebord op je gevel, tempex letters op je muur of autobelettering voor je wagenpark? Braincandy verzorgt het en geeft je advies over de beste keuze.
BEKIJK OOK
LEES ONZE BLOG.
Korte samenvatting over landingspagina optimalisatie
Bezoekers leiden naar je landingspagina is belangrijk, maar je landingspagina zo optimaliseren dat je ook alles uit deze bezoekers haalt is evenzo belangrijk. We geven je een korte samenvatting en tips over landingspagina optimalisatie waarmee je jouw bezoekers aanzet tot actie.
Top 10 voordelen van een zoekfunctie op je website
Je kent het wel: dat zoekveld met vergrootglas rechtsboven op een webpagina. Dat is de zoekfunctie van de website en is superhandig voor gebruikers én voor de website eigenaar.
Top 10 Dynamische Web Development Trends in 2021
Een robuuste online aanwezigheid vergroot het bereik aan talloze prospects over de hele wereld. Om een hogere positie in zoekmachines te bereiken en te behouden, moet je meegaan met de voortdurende trends in web development.