Creatie

CREATIE.

Creatie is het ontwikkelen van beeld en vorm voor marketingdoeleinden. Een veel gebruikte toepassing is een folder of brochure, maar het is veel breder. Creatie staat niet op zichzelf. Een creatie is altijd afhankelijk van de toepassing en de doelstelling. Een verpakking is niet alleen een productomhulsel. Het is een middel waarmee waarde en vertrouwen wordt gegeven. Een bedrijfsfilm is niet alleen bewegend beeld, het is een methode om je normen en waarden vast te leggen en te delen met je klanten. En een banner op een website is niet zomaar een advertentie, het is een middel om je bekendheid te vergroten en verkeer naar je website te krijgen.

Digitale creatie voor internet marketing

Op het internet komen we veel creatie toepassingen tegen, te beginnen met je website. De website is daarom ook een onderdeel van je huisstijl. Wanneer wij een website bouwen, dragen we bij aan de ontwikkeling of verdere uitbreiding van de huisstijl. Andere toepassingen van online creaties zijn:

Creatie voor grafische producten

De meest traditionele vorm van creatie is die voor grafische toepassingen zoals drukwerk en sign. Dus van de folder, tot en met de posters, balie displays, boeken, uitnodigingen, reclameborden, auto belettering, etc.

DE VOORDELEN

Creatie is op zijn best wanneer de huisstijl volledig tot zijn recht komt in de vormgeving voor de gebruikte media kanalen. Wij stellen dat daarom als doel. Jouw klanten zullen immers via verschillende kanalen benaderd worden en dan wil je een herkenbare uiting die tegelijkertijd jouw klant activeert. Of het nu via Facebook, de brievenbus, langs de snelweg of bij een bushokje is. De uiting moet passen bij het media kanaal en bijdragen aan de doelstelling (verkeer naar website, aankoop in de winkel, herhalingsaankoop, versterken imago, etc.). TIP: schakel een bureau in zoals Braincandy die deze combinatie weet te maken.

  • Creatie voor alle denkbare media toepassingen
  • Aansluiting op huisstijl
  • Versterken van imago

Heb jij een marketingbureau nodig dat jou op vrijwel alle gebieden van de marketing, online en offline, kan faciliteren? Braincandy is dat bureau!

BEKIJK OOK

LEES ONZE BLOG.

Conversies meten met Google Tag Manager

10 juni 2020|POPULAIR, SEA, Website|

Google Tag Manager is een systeem waarbij je kunt zien hoe vaak er een conversie op de website is geweest. Bijvoorbeeld het aantal klikken op een telefoonnummer en het aantal contactformulieren dat is verzonden. Dit is handig omdat je kunt meten hoe interessant je webpagina of Google Ads campagne is en je kunt bijsturen.

Ga naar de bovenkant