CREATIE.
Creatie is het ontwikkelen van beeld en vorm voor marketingdoeleinden. Een veel gebruikte toepassing is een folder of brochure, maar het is veel breder. Creatie staat niet op zichzelf. Een creatie is altijd afhankelijk van de toepassing en de doelstelling. Een verpakking is niet alleen een productomhulsel. Het is een middel waarmee waarde en vertrouwen wordt gegeven. Een bedrijfsfilm is niet alleen bewegend beeld, het is een methode om je normen en waarden vast te leggen en te delen met je klanten. En een banner op een website is niet zomaar een advertentie, het is een middel om je bekendheid te vergroten en verkeer naar je website te krijgen.
Digitale creatie voor internet marketing
Op het internet komen we veel creatie toepassingen tegen, te beginnen met je website. De website is daarom ook een onderdeel van je huisstijl. Wanneer wij een website bouwen, dragen we bij aan de ontwikkeling of verdere uitbreiding van de huisstijl. Andere toepassingen van online creaties zijn:
- Banners voor Display Marketing
- Posts op Social Media
- Content creatie, waaronder tekst, voor organische vindbaarheid
- Fotografie
- Video
- Drone beelden
Creatie voor grafische producten
De meest traditionele vorm van creatie is die voor grafische toepassingen zoals drukwerk en sign. Dus van de folder, tot en met de posters, balie displays, boeken, uitnodigingen, reclameborden, auto belettering, etc.
DE VOORDELEN
Creatie is op zijn best wanneer de huisstijl volledig tot zijn recht komt in de vormgeving voor de gebruikte media kanalen. Wij stellen dat daarom als doel. Jouw klanten zullen immers via verschillende kanalen benaderd worden en dan wil je een herkenbare uiting die tegelijkertijd jouw klant activeert. Of het nu via Facebook, de brievenbus, langs de snelweg of bij een bushokje is. De uiting moet passen bij het media kanaal en bijdragen aan de doelstelling (verkeer naar website, aankoop in de winkel, herhalingsaankoop, versterken imago, etc.). TIP: schakel een bureau in zoals Braincandy die deze combinatie weet te maken.
- Creatie voor alle denkbare media toepassingen
- Aansluiting op huisstijl
- Versterken van imago
Heb jij een marketingbureau nodig dat jou op vrijwel alle gebieden van de marketing, online en offline, kan faciliteren? Braincandy is dat bureau!
BEKIJK OOK
LEES ONZE BLOG.
Conversies meten met Google Tag Manager
Google Tag Manager is een systeem waarbij je kunt zien hoe vaak er een conversie op de website is geweest. Bijvoorbeeld het aantal klikken op een telefoonnummer en het aantal contactformulieren dat is verzonden. Dit is handig omdat je kunt meten hoe interessant je webpagina of Google Ads campagne is en je kunt bijsturen.
Pagespeed belangrijk voor Google ranking
Pagespeed is een belangrijke factor voor je website ranking en draagt enorm bij aan een hogere positie in de Google zoekresultaten. Pagespeed is onderdeel van onze SEO werkzaamheden waarmee we jouw website optimaliseren en hoog in Google krijgen.
Hoe SEO en SEA elkaar versterken
Voor een optimaal resultaat van jouw vindbaarheid in de zoekmachines, adviseren we SEO en SEA tegelijk in te zetten. De reden daarvoor is het voordeel dat Google biedt wanneer beide activiteiten naast elkaar worden uitgevoerd.