OUT-OF-HOME.
OOH betekent Out-of-Home en wordt ook wel outdoor reclame genoemd. Dit zijn reclame uitingen die buitenshuis zijn geplaatst op plaatsen waar veel passanten zijn. Veel Out-of-Home reclame uitingen zijn grafisch, zoals posters en reclameborden. Sinds de laatste jaren is ook Digital Out-of-Home steeds meer in opkomst.
Out-of-Home reclamevormen
De traditionele vorm van Out-of-Home reclame uitingen kom je overal tegen. De meest bekende vormen zijn:
- Bus bestickering
- Abri posters
- Billboards
- Driehoeksborden naast de wegen
Lees op de pagina Digital Out-of-Home en Sign meer over andere vormen van outdoor reclame.
Doel OOH
Out-of-Home reclame is erop gericht om naamsbekendheid te genereren of een campagne onder de aandacht te brengen. Het valt onder de categorie ‘above the line’. Dat is een verzamelnaam voor marketingactiviteiten die gericht zijn op een groot publiek. Bijvoorbeeld via de tv, radio en in dagbladen.
DE VOORDELEN
Met Out-of-Home reclame uitingen bereik je een grote groep mensen en vergroot je aanzienlijk je naamsbekendheid.
- Vergroten naamsbekendhheid
- Relatief goed meetbaar en beheersbaar
- Ondersteunend aan marketingcampagnes
Wil je weten welke Out-of-Home reclame uitingen jij kunt inzetten en wat de kosten zijn? Vraag het Braincandy!
BEKIJK OOK
LEES ONZE BLOG.
Conversies meten met Google Tag Manager
Google Tag Manager is een systeem waarbij je kunt zien hoe vaak er een conversie op de website is geweest. Bijvoorbeeld het aantal klikken op een telefoonnummer en het aantal contactformulieren dat is verzonden. Dit is handig omdat je kunt meten hoe interessant je webpagina of Google Ads campagne is en je kunt bijsturen.
Pagespeed belangrijk voor Google ranking
Pagespeed is een belangrijke factor voor je website ranking en draagt enorm bij aan een hogere positie in de Google zoekresultaten. Pagespeed is onderdeel van onze SEO werkzaamheden waarmee we jouw website optimaliseren en hoog in Google krijgen.
Hoe SEO en SEA elkaar versterken
Voor een optimaal resultaat van jouw vindbaarheid in de zoekmachines, adviseren we SEO en SEA tegelijk in te zetten. De reden daarvoor is het voordeel dat Google biedt wanneer beide activiteiten naast elkaar worden uitgevoerd.